Blond !!

Yes, då var man blond igen.. eller nästan iaf gult säger vi ist men snart är det blondt igen haha.. fast självklart ångrar jag detta nu men ska itne färga tillbaka det än iaf.. Har slitit frö att få det blondt haha..

Idag blev det ingen skola fr min del (A)
Började egentligen 1, skulle ara hos frisören kl 11 och det tog 4 h så det  var itne lönt att åka tillbaka sen haha.
Sen träffade jag Felicia coh fikade lite snabbt med henne

Sen vatt det träning frö småkillarna med Anton
Sen in till Malmö och fixa lite saker.
Träffade dem från jkobbet på bussen och som sagt tittar jag aldrig vilka som sitter på bussen och gick rakt förbi dem.. dessutom ratade jag med Lina från Halmstad så hade ingen koll vilka som var på bussen till Malmö..
Sen fick ajg ett sms om att jag dissade dem så då fick jag gå fram och sätta mig vid dem och nu tror dem att jag ärs törd i huvudet på riktigt HAHA..

På boutlfs träffade jag även Jessica & Kirke..
Känner inte Kirke utan vet mer bara vem hon är. Men det var jätte roligt att träffa dig igen Jessica :)


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0