Hänt !!

Skulle egentligen legat hemma tills fredagen men torsdagen orkade jag verkligen inte mer och mdde bra frutom att jag fortfarnade har lite ont i halsen.

Torsdag :
Så jag och Jenny bestämde oss föär att leka.. jag åkte till henne som bor i Malmö men lågt ut åt helvetet i malmö..
Sov där och vi hade det mysigt och tittade på film och en massa Tack så mycket Jenny <33

Fredagen:
Vaknade hos Jenny vid 1-tiden sen bara mös vi lite..
Kom hem vid 6-tiden från henne och sen på kvällen så fikade jag med Matilda,Ida och Emma :) <3

Lördag:
Det blev Malmö med ÄlsklingsMatilda och båda shoppade lite :) Det blev 2 par skor , en tjocketröja,hårfärg och en klänning.. tyror det var allt för min del :) det var mucho mysigt..
Sen åker jag jhem somnade till lite för att natten innan varit den värsta å länge..
Skulle egentligen haft "romantisk" middag med Linn men så blev det ikke haha ^^
Så jag åkte in till Malmö och träffade Felicia,AJ och Jimmy
Sen kom även Marie,Sara,Anna och Andrea..

Senare stack vi hem till Max det var trevligt till en början men sen fick jag damp typ på AJ & Jimmy klarar inte av sånna människor som dem.. Förlåt Felicia men ajg gör itne det..
Det var nära att det blev " slagsmål" mellan Max och AJ.. usch usch
Men vad jag skulle gillat att se honom bli slagen fastäna tt jag sa till amx att verklgien inte slå honom..

Söndag:
Somnade vid 4-tiden vaknade 9 skulle iäg och träna småkillarna sen åkte jag snabbt hem om och senare iväg till jobb och jobba dubbel pass DÖÖÖ !!.. Men frsta passet gick bra .. Andra passet gick itne lika bra haha.. Men Hade Sabina i rummet så det var väl okej haha ^^

Kul att ALLA på jobbet höll på med mig idag
Spec Sanel,Kevin,Gårdlund,Robin,Jessica och Josef
Dem tyckte det var jätte roligt att jag såg ut som en bränd kyckling fastän att jag försökte döja det hela tiden men men..

Sen fick jag skjuts hem utav Gårdlunds kusin tack tack..
Sen ringde faktiskt min broder mig och jag är glad för hans skull om vad allt som hänt :)
Roligt att höra av dig det var för länge sen :(

Nu ska jag äta sen ska jag titta på filmen " Yes man" och sen sova..
Skola imon.. har itne varit i skola på 2 veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0