Happy !!

Både igår och idag har jag varit på pisshumör typ..
har verklgien varit jätte trött och inte orkat me någon typ förlåt (A)

Var så trött och allt så jag var dum nog och stack från skolan kl 1 då vi slutade 4 :s... Men har inte skolkat 1 enda gång denna terminen jämfört med mina kära kompisar som skolkat en HEL del.. haha

Stack hem tänkte sova men var rädd att jag inte skulle vakna senare då jag skulle till jobb.
Så tittade på 2 One Tree Hill avsnitt sen åkte jag till jobb..

Jag & Bahare såg att vi skulle sälja samma sak och det vr något nytt dessutom skulle vi sitta nere på Winback helt skumt..

Vi gick enr dit där vi satte oss med en annan tjej som oxå skulle sitta där nere samt 2 andra oxå fast dem satt i ett annat rum.
Vi hade som mål från Coacherna att vi skulle sälja 10 till då asset var slut. Sen den som sålde mest vann 50 :-
Mina första två timmar gick verkligen jätte dåligt sålde 2 stycken
Sen efter paus bara började allt flyta på och det slutade med att jag sålde 11 och jag vann.. Jag var den enda som sälde 10 ME LIKE :)


Det var riktigt skönt att sitta där .. helt lugnt RIKTIGT sköna stolar massor av tidinignar .. vi kunde göra vad vi ville inga coacher springades runt i rummen och sånt..
haha

Nu ska jag sova är ritkgit trött. fast det blir nog ett One Tree Hill avsnitt först..
Imon börjar jag 1 och kl 11 ska jag vara hos frisören och färga håret :S

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0