Röka på !!

Det här med att röka på känns det som om att alla har börjat med.
Varje dag får man höra att någon ny gör det.
Jag blir tine förvånad längre bara besviken.
Självklart är det upp till en själv vad man vill göra och inte göra.
Bara synd för att man förstör så mycket och vad jag dels märkt är det att de jag vet röker på oftast också röker.
  Mest av allt blev jag besviken på dig Hampus för att vi ha snackat väldigt mycket om det och sen nekar du att du har gjort det när andra säger att du har det fär att dem var med.
Och efter ett tag erkänenr du det.. det är bara PINSAMT !!
Kan ju inte säga att vi kommer att ha samma "relation" som innan.. Visst jag kommer hälsa på dig och säkert prata med dig då vi ses med andra.. men aldrig att jag kommer träffa dig själv. Du har dränkt allt förtroende jag hade till dig
i en å långt härifrån.
Jag har sagt det till dem jag umgås med och känner bra som gör det att det är erat val om ni vill göra det men gör bara det inte så länge jag er med er och prata helst inte om det .. Visst klart man frå prata om att röka på och sånt
( Det gör jag,JD och Max varje dag i skolan på skoj ju )
Men inte så att man nästan " skryter om det."
Men samtidigt frågar folk mig .. vadå så du tror aldrig att du kommer att göra det.
Det kan jag faktiskt itne svara på jag vill inte iaf inte nu men vem vet jag kan ädras rejält ..
Jag tror skert att jag en dag kommer testa på det men inte nu iaf .. Nu vill jag absolut inte..
Men som sagt ska man aldrig säga aldrig.
det sa jag med att testa o röka.. jag sa att jag ALDRIG ens skulle ta ett bloss men e dag hände det och nu händer det t.o.m på fester och sånt.. Men det finns ingen jag kan skylla på mer än mig själv.

Men sen vad alla andra ser på att röka & röka på.. men för mgi är det faktiskt två olika saker..
Jag tycker egentligen itne riktigt att man ska röka eller men absolut inte bli beroende av att röka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0