FEST !!

Fredagen blrjade riktigt dåligt med att jag försover mig och missar min redovsning. JD ringer och väcker mig sen åker jag snabbt till skolan. Var skit sur och allt. Börjar nästan gråta så ledsen jag är men klarade att hålla det inne HAHA..
Komemr till skolan kommer på att jag ska gå igneom mina instuderingsuppgifter med en lärare för att jag varit sjuk när dem andra gjort ett prov. Får typ damp på min lärare men hon är världens snällaste.

Sen blev allting bra :)
Efter skolan åkte jag först in till stan lite snabbt med Sofia sen blev det Malmö och träffa/fika med Lone, det var riktigt länge sen man träffade den tjejen så det var myspys.

På kvällen blir det fest på ÖT hos Simon med Felicia,Max och Sandra m.fl
Det var lite skumt folk där men jag & Sandra hade sjukt roligt ändå

Vi är dem nya SICKAN, DYNAMIT HARRY, RAGNAR(?) Vi kom aldrig på vad den 3.e hette och jag har redan glömt det men det är iaf Felicia.

Sen sov jag hemma hos Max med Felicia.
---

Lördagen vaknade vi vid 10-11-tiden .
Max skulle hjälpa en kompis med ngt så jag & Felicia stack till esp.house och fikade.
Både Max & Felicia var sjukt bakis haha..

Sen gjorde jag inte mycket mer på dagen.
Fram mot kvällen böev det lokalfest i Dalby för Mikaela, det var överraskningsfest. Festen var helt okej.
Men det var den sjukaste natten ever.. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0