Lollo

Lollo från Halmstad kom i fredags och hälsade på mig.. å fredagen träffade vi Sofia o dem en stund sen stack vi hem och bestämt oss för att baka bullar men jag orkade inte (a)
På lördagen skulle jag åp¨jobbintervju så då åkte Lollo in till Malmö och träffade sin syster en stund. Efter jobbintervjun träffade jag Sandra,Josse,Sofia och Emelie på Entré fyfan vad mkt folk det var.. orkade itne va där s¨å jag,Lollo och sandra åkte hem.

På kvällen skulle jag & Lollo egentligen till Hemvärnen men så blev det visst itne och nu ångrar vi oss så det blev krök hos Max ist.

Söndagen var det träning för småkillarna sen var det dop för lilla Leila. sen åkte jag & Lollo lite snabbt till Burlöv center haha..

När vi kom hem bakade vi de efterlängtade bullarna.. och vi hade det allmänt mysigt bara :)

tackf rö denna helgen <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0