Lördag !!

Lördag idag då ja. Jag skulle på sån föreläsning idag s gick upp vid 7-tiden ocg var där 8 DÖDA MIG !! :)
Men när jag vaknar har jag jätte mycket hosta och om jag lå ner kunde jag inte andas alls bra, sjukt läskigt !!

Men men, jag åkte dit men en läkare som var där sa att han tyckte vi skulle åka in till akuten och kolla upp det för att iom att jag tagit bort mina mandlar så kan ju ett virus eller liknande gå ner i lungorna ist därfr.
Men det ville inte jag HAHA..
Men jag slapp iaf att stanna kvar dr WIII :).

Jag har kommit på att det alltid är något fel på mig, varöfr kan jag inte bara vara en frisk människa som alla andra haha ?

Nu blir det snart Lomma en snabb stund och hmta min fina Outfit tills kvällen.
Sen ska jag leka med Matilda :)
Och kvällen blir till att vara på 18-års middag&fest :)

ME LIKE !! <3

Kommentarer
Postat av: Vinne

Om du har tid, kika in till min blogg! :)

2009-03-28 @ 13:54:39
URL: http://vinaikodram.blogg.se/
Postat av: iVinne

Hehe. Mjo grym vet jag inte om jag är längre men får se imorgon när jag ska åka med dem gamla skejtpolarna! Sure, kom till Ulricehamn då? så ska jag lära dig att åka!

2009-03-30 @ 17:38:10
URL: http://vinaikodram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0