Min vecka !!

Tisdagen blev det skola + jobb, inte mycket mer sen haha.

Onsdagen blev det sovmorgon,skola,sjukhuset + jobb
Så sjukt skönt att börja kl 1 varje onsdag :)
Vet ni hur misshandlad jag blev denna dagen haha?
det började med att jag fällde Jacob lite sen tryckte han ner mig på golvet och tryckte ty på mig.. Jag hade jätte mycket tränignsvärk i magen så det enda jag kunde göra var att skrika & skratta haha Sen kommer Max och tror att jag är död och ska förösöka göra hjärt-lugn räddning . Snacka om att det var jobbigt att skratta.
Sen iom att jag är så lite så förökte dem få upp mig på en hylla men det lyckades dem inte med haha och verkligen ALLA som var där tittade jag bara " Måste alla titta " haha

Efter skola blev det sjukhuset det gick bra.. efter sjukhuset blev det jobb som jag dessutom kom försent till.
Jag & Julia hade sjukt roligt spec med Robert/Roland i vårat rum (Jag lär mig aldrig vad han heter)
Han fick vara våran lilla betjänt HAN ÄR ÄCKLIG BARA SÅ ATT NI VET !!
Som sagt jag & Julia var trötta och var helt kontiga i våra samtal till våra kunder. Vi tyo bytte dialekt från samtal-samtal och en massa sånt xD


Torsdagen. Börjar med spec.idrott , vi ska ha egen träning som slutar med att vi sitter i ett omklädningrum haha..
Sen åker jag till skolan.
Max började hålla på med mina ben (Jag hade mina ben på hans ben)
Han drar,vrider och allt möjligt med dem tillslut drar han så mkt så att min stol flyger baklänges och helt pltslöigt ligger jag nere på golvet(Jag tog i med mina armar så det blev tack o lov ingen krasch)
När jag ligger där nere vet jag inte om jag ska skratta eller gråtya. Vet lixom inte om jag ens har ont någon stans.
Sen märker jag att alla som var i klassrummet (Nästan alla i klassen) är helt tysta och har en läskig min. Sen börjar jag skratta och d gör de andra det..
Max tar upp mig som ett litet barn och sätter mig i hans eget knä.
Ännu en gång tittar ALLA och jag bara "Måste alla titta,jag är fan livrädd,kissade ju nästan åp mig"
Sen fick Max vara min slav en stund för tt han varit dum :)

Efter skola blev det jobb och sen hem. :)

IDAG ÄR VI LEDIGA !!

Och lite senare ska jag träffa Sofia och Sandra så ska vi in till Malmö :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0