mm.. Helg !!

Igår var det fredag då ja , det gillas.
Det började med att jag gick upp vid halv 7 för att sedan ta bussen 07.01 till min praktik plats. Sen vasr det praktik till kl 2 och då åkte jag in till stan och träffade SofiaL,Josse och Bahare Vi disskuterade vad vi skulle köpa för present till Linn & Karro :)

Sen stack jag och träffade SofiaP det var myspys.

På kvällen blerv det Malmö. Lone fyller år på tisdag så det var först middag sen fest lite senare efter 12-slaget åkte jag tillbaka till Lund hem till någon Gustav med Kajsa.
Äntligen träffades jag & Kajsa igen, Hon och jag är sjukt dåliga på att träffas haha (a).

Jag blev även kallas fitta där för att jag & Kajsa var på toa så pallade vi itne gå ner så vi sitter där uppe på toan och pratar lite sen ringer det en mobil, först hann vi inte svara sen andra gången gjorde jag det då var det en tjej som sa"Jävla fitta hon har tagit min mobil"
jag bara tack tack. Så ist sa jag typ bara om du letar efter din mobil är den uppe på toaletten där uppe HAHA..

Trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

vi är verkligen SÄMST och jag fattar inte varför. Det var underbart att träffa dig älsklingsalkis <3 :D

2009-03-29 @ 13:08:11
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0