Ojsan!!

Jag har helt & hållet glömt bort min blogg haha.

Men vi kör en liten snabb uppdatering.

FÖRRA helgen så blev det krök & fest med mina älsklingar.

Söndags kvällen blev det att träffa Sandra & Emelie och prata..
Måndagen var jag i Malmö och träffade ngr Albaner haha
På kvällen sov jag hios Sofia och det mucho mysigt :) <3
Vi vaknar på tisdagen och Sofia orkar verkligen itne sticka till Nova och möta upp Sandra och egentligen skulle Josee oxå kommt men men..
Jag sticker dit och det bklåser som FAN !! haha
Sen sticker jag och Sandra in till stan ist och träffar Hampus.
Sen åekr vi hem till sig själv..
Sen ringer Emelieoch vill att jag ska till Polhem och leka med henne under hennes håla och vad gör man itne för Allan Ballan.?
Jag sticker in och träffar henne , träffade en massa andra och alla var lika "chokade" över att se mig på Polhem.
Sen tröffar jag Josse och hon fårgar om inte jag vill följa med henne,Linn o dem o fika iom att KLinn fyller år :) ochd et gjorde jag. Sens a jag hejdå till Emelie för att hon skulle ha lektion igen. haha

Efter fikan i stan med Linn,Josse,Nisan,Izza och Izzas kompis blev det jobb och sen hem till systern min.

Onsdagen var det träning för småkillarna sen blev det Lomma och fira Sandra för hon fyllde år.. Jag,Filip,Linus och Emelie överraskade henne.

Torsdagen blev det jobb och sen in till stan och fika med Sandra och Max

tack för denna veckan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0