Praktik !!

i 4 jävla fucking veckor ska jag vara på St Laurenti Hemtjänst.JAG VILL INTE !!
Vill ni veta vad jag lär få göra nu i 4 veckor.. ?

DISKA,VÄRMA MATEN, GÖRA MACKOR och bara vara allmänt social BOOORING !!!

Detta r skit tråkigt.. Har varit där 1 dag, idag är jag ledig men jag vill inte tillbaka :( .


Igår vasr jag & sandra och fotades. (Om det ringer ngn hem till er om foto o så s är det från mig HAHAHA säg bara nej om ni ionte vill)

Det var faktiskt skoj men dyrt med fotoona så vi köpt bara två tsm.
han som fixade med fotona var SJUUKT snygg. vi blev helt kära direkt haha..
Han vasrm rolig och satt och snackade och allt med oss GAHH !! haha

Sandra, jag gillar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0