Roligt !!

Skulle in oh kolla min mejl nu och jag får en massa reklam skit. Ett av dem var att jag får " 2st biobiljetter+ Amelia för endast 69" Detta är exakt ad jag satt ich sålde i torsdags då jag jobbade HAHAHAHA.
Trior att man får 3 st nummer har jag för mig..

Hej mitt namn är Ewelina Granqvist och jag söker ....
Ja man va bra det var just dig jag sökte.

Jo jag ringer lite kort ifrån BonnierTidskrifter och Amelia idag för att du har ju vår tidning...(
Namnet på tidiningen dem har) för tilfället.
Detta ä ju självklart något som vi uppskattar och vill tacka dig så hemskt mycket för så därför har vi satt ihop ett riktigt fint packet till dig.
Först  främst får du de 3 kommande nummrena av tidningen Amelia sen får du dessutom en jättefin present av oss oxå.
Du får 2 st biobiljetter så att du kan unnan dig själv eller t.o.m bjuda med någon.
Hela paketet har ett värde på över 400:- (Tror jag det är) men du får allt det här för ENDAST 69:- och då bjuder vi självklart på porto och packning så att ingenting annat ska tillkomma för dig och sen har du själcklrt inga krav på att ta hem tidningen mer utan du bara säger till när du känner dig nöjd.

Så det är väl självklart att vi ska skicka detta till dig också?

Haha kommer inte ihåg ringmallen riktigt men ngt i en stilen HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0