TÄVLING !!

Söndagen var det tävling som gällde. Tyvärr inte för min del men för mina småkillar.
Pappa & jag åker och hämtar Ida sen åker vi till Kävlinge där tävlingen är.

I och me att det var min och Idas frsta tävling då vi ska fylla i papper och massor av sånt HELT själva så gick det inte så väldigt bra (A)
Men det fixade sig..
Det blev brons för killarna.
Matta gick otroligt bra Hopp gick helt okej
Friståendet har aldrig varit sämre haha men det friståendet ska kastas nu och dem ska få nytt TACK & LOV .. bara det att de är jag och Ida som ska göra det LYCKA TILL !!
Men killarna var gada över tävlingen förutom att dem var tvungen att tävla i dräkter då dem brukar tävla i shorts och t-shirt haha

På kvällen blev det bio med min syster & Felicia.
Först åt vi på Bk sen var det biotajm myyyys<3

Sen är jag kommer in till Lund träffar jag Sanel och Kevin o snackar lite med dem två töntarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0