uppdatering

Yes, dålig uppdatering haha..

Helgen var trevlig, träffade tjejerna från 9.an mycket mysigt
Träffade även Jenny och hade det mysigt med henne
Sen har jag jobbat både lördag-Söndag haha

Mysig & lugn helg.

Idag är det onsdag och jag har väl inte gjort så jätte mycket i veckan eller i måndags var jag och dansade med Matilda för er som itne vet så går vi på Street dans fast hip hop är även inblandat, jag gillar våran lärare ..

Åkte även skridskor i tisdags och jag ramlade 1 gång och fick dessutom ett blåmärke på mitt knä :( haha


JAG HATAR SOFIA PERSSON <3
Om ni undrar varför så är det för att de lilla äcklet har smittat mig så nu är jag förkyld och igår o förgår i skolan gick hon och klagade på det hela tiden sen idag vem är det som är förkyld JO JA !!
Började klockan 1 idag mucho skönt.

Har varit och tränat småkillarna ochd et är tävling som gäller för dem på söndag.. Spännande :)

Nu ska jag äta sen träffa Josef&Johan

Imon blir det först sjukhuset sen skola sen jobb sen hem och skriva arbeten

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0